شانس حضور فوتباليست هاي استان در تيم ملي نوجوانان
تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 16:7 | نویسنده : sport-kj
تيم ملي نوجوانان وارد بيرجند شد
شانس حضور فوتباليست هاي استان در تيم ملي نوجوانان
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/03/22 شماره انتشار 18426

حسيني- با شناسايي استعدادهاي خراسان جنوبي، شايد اين فرصت ايجاد شود که از اين استان هم بازيکناني به تيم ملي نوجوانان دعوت شوند.

در حالي که همه اخبار فوتبال اين روزها معطوف به تيم ملي بزرگسالان و صعود به جام جهاني است، تيم ملي نوجوانان کشور که خود را براي حضور در رقابت هاي جام جهاني آماده مي کند روز گذشته براي برپايي اردوي 5 روزه وارد بيرجند شد. «دوستي مهر» سرمربي تيم ملي نوجوانان که به همراه 35 بازيکن وارد بيرجند شد، 2 هدف را براي سفر خود به اين منطقه اعلام کرد «اول اين که از امکانات موجود در استان نهايت استفاده را ببريم و بررسي استعدادهاي اين استان مورد دوم است تا در صورت داشتن شرايط لازم بازيکنان به اردوي تيم ملي دعوت شوند.»

وي در مورد ميزان آمادگي تيم ملي نوجوانان افزود: ما در دوره قبل توانستيم با غلبه بر هلند، گامبيا و تساوي در برابر کلمبيا با اقتدار به دور دوم صعود کنيم و يکي از دلايل آن ديدارهاي تدارکاتي خوبي بود که انجام شد و در 10 تورنمنت خارجي حضور داشتيم، در صورتي که الان اين شرايط را هنوز نداريم چون همه نگاه ها به تيم ملي بزرگسالان است.

به گفته وي، با توجه به اين که در فوتبال پايه اضطراب و استرس بازيکنان حرف اول را مي زند، انجام بازي هاي تدارکاتي تاثير بسيار زيادي در آمادگي تيم دارد. وي ادامه داد: در برنامه هاي ارائه شده به فدراسيون پيشنهاد بازي هاي تدارکاتي با تيم هاي مختلف و قوي مطرح شد و علاوه بر آن، يک اردوي 15 روزه در آلمان و يک بازي تدارکاتي هم با ايتاليا در پيش داريم. «دوستي مهر» با بيان اين که در فاصله 4 ماهه باقي مانده تا جام جهاني مي توان استفاده هاي لازم را برد، گفت: اردوهاي ما تعطيل نمي شود و فقط در فاصله اردوها مرخصي 3 روزه به بازيکنان داده مي شود تا در جمع خانواده حضور داشته باشند. به گفته وي، با وجود همه مشکلات فدراسيون، مهم است تا اردوهاي خوبي در کشورهاي پيشرفته برگزار کند.

 

همه امکانات فراهم شده است

رئيس هيئت فوتبال استان هم در مورد تدارکات در نظر گرفته شده براي برپايي اين اردو گفت: تمام تلاش خود را انجام داده ايم تا محل تمرين، اسکان و پذيرايي به نحوي باشد که مشکلي ايجاد نشود، به هر حال تيم ملي امانت فوتبال کشور است. «برات زاده» با اشاره به فوايد برپايي اين اردو در بيرجند هم گفت: درصدد هستيم تا ارتباط خود را با «دوستي مهر» که تجربه خوبي در تيم هاي ملي پايه دارد بيشتر کنيم و با توجه به طرح هاي استعداديابي، تعدادي از نوجوانان مستعد امکان حضور در تيم ملي را پيدا کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی